Prijs uit de wensboom van de Rabo

Prijs uit de Wensboom van de Rabo

Dankzij ons bestuurslid Lydia Klok heeft onze vereniging een prijs gewonnen uit de wensboom van de RABO-bank. De RABO doet dat elk jaar met kerst je kunt je favoriete verenging opgeven voor een prijs. Lydia heeft ons opgegeven en voor de tweede maal (2013 ook) een prijs gekregen. We hebben maar liefst 500 Euro gewonnen. Een prachtig bedrag wat wij mogen besteden aan spullen voor de vereniging zoals voorlichtingsmateriaal, aanschaf spullen leskist en materialen voor de bijenstallen.

Lydia bedankt!

amro Lydia
Alle deelnemers die uit de wensboom gekregen hebben. (Foto RABO) (Lydia staat derde rij midden)

Meer dan 700 wensen kwamen binnen in de loop van het project. Uiteindelijk zijn er 73 verenigingen gekozen die vanuit het Rabobank Waterland Coöperatiefonds een donatie ontvangen hebben, zodat hun wensen uit kunnen komen. Er zitten prachtige wensen tussen. Een compleet overzicht staat op de website www.rabobank.nl/waterland

amro lydia marianne
Hier de vertegenwoordiger van het RABO fonds (rechts), onze bestuursleden Lydia (midden) en Marianne (links) met de prijs: een cheque van de Actie De Wensboom. (Foto RABO)
Lydia en Marianne hebben de prijs op woensdag 13 januari in ontvangst mogen nemen bij het hoofdkantoor van de Rabo in Purmerend.